Semalam aku on MC..
Sakit perut…
Rest aje kat umah…
Nak kuar lom gaji lagi..

Last Saturday, me and Papa Jack balik Kuantan
Danish dah pos dulu balik ngan ibu on Friday tu
Memula tu mcm takut jugaklah nak lepaskan die sorang2
Maklumlah..die tu tak pernah berpisah ngan kami
Tapi tawakal ajelah

The reason we all balik Kuantan tu…
AYAH AKAN BERTANDING UNTUK PILIHANRAYA UMUM KE 12
So, we all balik
untuk ke majlis penamaan calon
yang lagi best tu….
ayah bukannya mempertahankan kerusi DUN N.19 Panching
Tapi kali nie, ayah akan ke
P084 – PARLIMEN Paya Besar
We all satu family mmg terkejut besar la
So, ayah akan menggantikan Dato Siti Zaharah Sulaiman



To Ayah
All the best…
Buat yang terbaik untuk rakyat
and also your supporters


This entry was posted in Ayah dan Ibu, family matters, Kuantan. Bookmark the permalink.

One Response to

  1. AdIQuE says:

    salam..ayah akak menang besar kan masa PRU12 yg lepas? tahniah ye..semoga ayah akak dirahmati Allah dan dapat menjalankan tugas dengan cemerlang dan gemilang….insya Allah

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s