Kedai Gergasi

Masa kat office, dapat panggilan dari rumah
Ika : “Kak…Kak Nor pesan beli sabun baju dengan sabun basuh pinggan
Me : “Ok”

So, balik office rasanya kedai mamak pun boleh beli benda-benda tu.Tak lama lepas tu dapat call lagi, suruh beli itu ini…so terpaksalah we all ke Giant sebab banyak benda-bendanya nak dibeli. Actually, Nor ada sediakan checklist barang-barang nak dibeli tapi aku tak bawak pulak so aku just ambik barang-barang yang dirsanya perlu aje. Kalau tak cukup, lain kali beli lagi.

Currently, Im staying with my parents…rumah we all tak siap lagi and tak pasti lagi bila we all nak move in. And I think it is my responsible to buy the groceries…ye la, walaupun aku tggl ngan mak ayah taklah aku sampai duduk goyang kaki, kan. Kenalah top up apa-apa yang patut. And also, aku jugak ader maid yang tolong hal-hal rumah tu serba sedikit. Itupun rasanya tak terbalas lagi jasa-jasa Ayah dan Ibu.

This entry was posted in groceries and foods shopping, Maid, my big family, my home, supermarket. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

