Ni bukan manusia tapi BINATANG

Semalam, terkejut dengan berita anak mati kena dera oleh teman lelaki ibunya. Anak tu, Syafia baru 3 tahun. Mati akibat kena sepak dan terajang hanya kerana bermain air. Ya Allah, manalah sifat-sifat kemanusiaan terhadap anak ini. Sedih bila I mengenangkannya. Anak yang tak tahu apa-apa diakhiri hidupnya sedemikian rupa. Untuk mengetahui lebih lanjut, refer di sini.

Dan kemudian, dikejutkan sekali lagi dengan cerita ini. Hai la, dahlah bercinta dengan 2 lelaki, pastu dah termengandung…takut rahsia bocor, terberanak dalam tandas lepas tu sumbat pulak anak dalam tandas sampai hancur…Ya Allah…..

Tak tahu nak comment apa, terlalu sedih bila mendengar cerita-cerita macam ini.

p/s : While Im writing this entry, terus tengok my kids yang sedang tido….

Advertisements
This entry was posted in Mummy's note, myself, personal opinions. Bookmark the permalink.

3 Responses to Ni bukan manusia tapi BINATANG

  1. Liza says:

    exactly, I was crying when I watched the news smalam…sedih sgt, and thinking many married people are still childless….

  2. Eikha says:

    Hmm sedih kan. ):

  3. m scribbles says:

    Ya Allah..these ppl are heartless..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s