2 beradik yang panjang akalnya

Semenjang berada di Aussie nie, bebeudak berdua nie kesian, tak ada kawan so bermain la mereka 2 beradik. Si abang dah besar so cara main mcm agak kasar sikit, adiknya pun tak kisah. dah berapa kali terjatuh kena langgar ngan abang pun tak kisah.

Tapi Ryan the Lion tetap mcm di Malaysia, suka memanjat. Ada satu ketika sampai macam nie…melekat bawah meja semata-mata nak panjat kerusi.

Tiap-tiap pagi, aktivitinya bermula dengan ini. Memanjat tingkap sambil melihat arah jalan. Sambil berjanji-janji kecil. Tak percaya, tgklah video nie.

Advertisements
This entry was posted in Aussie, my family, the boys. Bookmark the permalink.

2 Responses to 2 beradik yang panjang akalnya

  1. atty's says:

    leh tahan lasak ye ryan..tu tanda budak bijak..hehehehe

  2. muka ryan mcm nk nngis je tersekat bwh meja..heheh..;D

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s