Tuan rumah pun die,….tukang kebun pun die jugak

Rumput depan rumah dah panjang. Memang la the kids tak main kat depan rumah nie, tapi mata macam semak sikitlah menengokannya.

Tetiba, Jumaat lepas, mcm tengok ada orang kat depan rumah nie, terbongkok-bongkok mcm buat sesuatu. I pun mcm agak cuaklah jugaklah, mulalah fikiran tu duk merepek-repek tak sudah.

Ryan the Lion teruslah bersidai di tempat kegemarannya untuk melihat apa yang terjadi…..

Rupanya tuan rumah, Rocco sedang memotong rumput depan rumah tu…ooo, baru tahu, kat sini tuan rumah lah yang menjadi mcm housekeeper, menjaga kawasan rumah sewa mereka..ooo, mcm tu kisahnya.

This entry was posted in Aussie, my family, my home. Bookmark the permalink.

3 Responses to Tuan rumah pun die,….tukang kebun pun die jugak

  1. atty's says:

    baguskan ..dia ade responbility..

  2. mummysyafie says:

    gina..jap..jap..saya kena flash back entry lepas. lost kejap..awak kat maner ni?

  3. Anonymous says:

    Salam,, seronoklah macam tu.Dia tuan rumah yg Gina sewa tulah kan..Rocco apa nama dia?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s