Kesian budak kenit, tggl sorang kat rumah

Kesian budak kenit nie, selalunya tengok TV berdua, sampaikan berebut-rebut nak tengok DVD, tapi semalam, hanya die aje yang tengok TV. Kesian pulak tengoknya.

Tapi rasanya die seronok kut dapat conquer TV tu sorang die aje..kalau ada Danish, memang die tak merasalah nak tengok cerita die like Upin&Ipin, Thomas or Bob the Builder tu.

http://www.youtube.com/get_player

Dahlah tengok TV sorang-sorang, gelak pun sorang-sorang jugak
This entry was posted in Aussie, my family, Ryan, the boys. Bookmark the permalink.

4 Responses to Kesian budak kenit, tggl sorang kat rumah

  1. alahai siannya..kena tambah adik baru lah nampaknya..hehehe

  2. AzeEra says:

    Comel lah ryan..tp mcm die stress pun ade jgk..hehehe..duduk pun kat tmpt sempit..kelakarlah…hehe

  3. mummysyafie says:

    sian nya ryan..pasni mummy kena teman dier gelak sama la.

  4. Daleela says:

    Lawaklah si kenit nih… hehehehe… sonoknye..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s